Terima kasih kerana mengunjungi blog ini. Komentar kalian amat dialu-alukan. Sebarang komentar dengan menggunakan "Anonymous" tidak lagi akan dilayan. Bersama bertanggungjawab memajukan dan mengangkat martabat Industri Kekompetenan.

Penulisan di dalam blog ini cuma pandangan penulis sahaja. Ia tidak menggambarkan pandangan atau pendirian atau mewakili mana-mana pertubuhan atau syarikat atau Institusi yang penulis sedang atau pernah sertai.

Dari Meja Penulis,
Mohd Razib Bin Ramili

Sunday, January 2, 2011

Pengasingan

Bismillahirrahmanirrahim.

Pengasingan yang dimaksudkan disini bukanlah berkenaan "Isolator" atau "Any system to be isolated". Ia berkenaan mengasingkan ceritera Kelas Kekompetenan dari blog ini yang mana ramai pembaca mahukan ia tidak dicampur adukkan dengan posting perihal Orang Kompeten.

Sebagai penulis yang mendengar, saya bersetuju dan mulai hari ini, sebarang promosi berkenaan Kelas Kompeten akan di tulis di www.sepaduteknik.co.cc

Blog ini (http://orangkompeten.blogspot.com) akan membincangkan masa hadapan, informasi dan sedikit ilmu untuk dikongsi bersama-sama.

Wallahualam.

3 comments:

Najib Zaki said...

Saya setuju dengan keputusan yang dibuat oleh pihak pemunya blog Orang kompeten Elektrik untuk menumpukan pada arah pengajian dan pembelajaran serta maklumat terkini tentang Sepadu Teknik.

Mohd Razib Ramili said...

Terima kasih En. Najib.

Saya respect kat titik peluh dan curahan idea En. Najib pada komuniti Chargeman Se-Malaysia (dah macam PAS la pulak)...;)

Yaya said...

im looking forward new entry en mohd razib, heeee update byk byk pasal letrik yeee.

kalo ada keja kosong pun ley gtau. hehee