Terima kasih kerana mengunjungi blog ini. Komentar kalian amat dialu-alukan. Sebarang komentar dengan menggunakan "Anonymous" tidak lagi akan dilayan. Bersama bertanggungjawab memajukan dan mengangkat martabat Industri Kekompetenan.

Penulisan di dalam blog ini cuma pandangan penulis sahaja. Ia tidak menggambarkan pandangan atau pendirian atau mewakili mana-mana pertubuhan atau syarikat atau Institusi yang penulis sedang atau pernah sertai.

Dari Meja Penulis,
Mohd Razib Bin Ramili

Sunday, July 17, 2011

KELAS KEKOMPETENAN ELEKTRIK

KELAS KOMPETEN: BERITA YANG BARU DITERIMA, EXAN 2012 ADALAH YANG TERAKHIR. MAKA, KELAS KEKOMPETENAN AKAN SAYA ANJURKAN SELEPAS HARI RAYA INI. BERITA LANJUT AKAN MENYUSUL.

BAGI MEREKA YANG PERNAH MENGIKUTI KELAS DAN INGIN MENGULANG, KELAS PERCUMA SELAMA 3 SESSI AKAN DIADAKAN. HUBUNGI SAYA.
NOTA: KELAS AKAN DITAMBAH BAIK DALAM MASA TERDEKAT.

2 comments:

ANZ Technical Services said...

Adakah ini yang dikatakan ikhlas, saudara mengatakan Institit Latihan Awam (ILA) tidak berkualiti, tetapi masih menggaji pengajar ILA untuk menjalankan kelas, Cikgu Kamal tu pengajar ILP Pedas kan??? Sepatutnya gaji lah Competent Engineer dari ABB ker... emmm... dunia..

Anonymous said...

Tenaga pengajar cap ayam..tahu nak untung saje...mulalah berlambak chargeman menganggur...keluaran ekpress dari cikgu lintah darat ....
Semua kursus adalah eletrik...kursus otomotive kereta tak ade ke...?
Kalau sebut anak melayu hanyalah letrik, letrik, letrik..mulalah bersepah chargeman , wayerman...dahlahtu gaji plak rendah jatuh merudum....bodoh punya kerajaan...